Gå vidare till innehåll

VÅRREA - UPP TILL 50% RABATT + FRI FRAKT

    Policy för returer

    Nedan hittar du den genomsnittliga leveranstiden för alla våra paket:

    • När en beställning görs tar det 1 - 3 arbetsdagar att behandla beställningen. Under veckan tar det en arbetsdag, men om du beställer på en fredagskväll eller under helgen kan det ta lite längre tid.
    • När din beställning har behandlats skickas den, och leveransen tar i genomsnitt 8 - 12 arbetsdagar. Vi strävar efter att göra beställnings- och leveransprocessen så enkel som möjligt för våra kunder. Om du har några frågor eller ytterligare funderingar, tveka inte att kontakta vårt kundtjänstteam. Nedan förklarar vi hur din beställning kommer att behandlas och levereras.

    Att göra en beställning Beställningsprocessen hos Shop name är så enkel som möjligt. Först måste du gå till produktsidan och lägga till produkten du vill ha i din kundvagn. För att göra detta, klicka på den svarta "Lägg till i kundvagnen"-knappen. Här är det viktigt att kontrollera att du har valt rätt varianter. Om allt är i ordning, klicka på "Fortsätt till kassan"-rutan. På informationssidan måste du ange de korrekta adressuppgifterna. Se till att all information är korrekt. När denna information är korrekt ifylld kan du klicka på "Fortsätt med frakt"-knappen. På "Frakt"-sidan har du möjlighet att kontrollera de adressuppgifter du har angett. Det påpekas också att varje försändelse skickas helt kostnadsfritt. Som en uppskattning till våra kunder betalar vi alltid frakt- och leveranskostnaderna. Du kan nu fortsätta genom att klicka på "Fortsätt till betalning"-rutan. I betalningsalternativen har du möjlighet att välja mellan olika betalningsmetoder. På hellostella.com är alla betalningsalternativ SSL-krypterade, vilket betyder att du alltid kan lita på en säker betalningsmiljö.

    • Klarna (uppskjuten betalning)
    • Kreditkort (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
    • Paypal-konto
    • EPS
    • Omedelbart

    När du har valt rätt betalningsmetod måste du klicka på "Slutför beställning"-rutan och du kommer att omdirigeras till din valda betalningsmetod. Följ instruktionerna på denna sida för att slutföra din beställning. Om du mot förmodan skulle ha några problem med din beställning kan du alltid kontakta oss.

    Fraktkostnader Vi täcker fraktkostnaderna för varje beställning. Alla våra produkter levereras till din dörr 100% kostnadsfritt. Det finns heller inget minimiantal som krävs för beställningen. Att skicka din beställning Har du hittat det perfekta utseendet eller tillbehöret på vår hemsida? Då vill du njuta av det så snart som möjligt! Därför ser vi till att din beställning behandlas och skickas så snabbt som möjligt. För att säkerställa att vi kan ta ut rättvisa priser för våra produkter har vi valt att samla paket i stora mängder och skicka dem alla på en gång när vi har nått vår minimimängd. Vi hoppas på din förståelse och vilja att hjälpa oss skapa en bättre och hälsosammare värld. Observera: Liksom många andra nätbutiker är vi mycket upptagna och det kan förekomma förseningar på grund av Corona-krisen. Vänligen ta hänsyn till detta när du gör din beställning. Vi kommer att göra vårt bästa för att skicka din beställning så snabbt som möjligt.

    För att säkerställa att din beställning skickas idag, kontakta oss via e-post. Vårt serviceteam hjälper dig gärna med rätt lösning.

    Returer

    Är det möjligt att returnera min beställning?

    Ja, det är möjligt.

    Om du inte är nöjd med de varor du har beställt har du möjlighet att returnera dem inom 30 dagar efter mottagandet.

    I detta fall måste beställningen uppfylla följande villkor:
    1. Beställningen innehåller fortfarande alla lämpliga delar, komponenter och förpackningen har
    anlände exakt som produkten.
    2. Normal hantering av produkten är uppenbar, brott på grund av ovarsam hantering är uteslutet.
    3. Produkter för vilka hygien är viktigt har rengjorts noggrant innan returprocessen
    returprocessen påbörjas.
    4. Produkten har konstaterats vara defekt omedelbart efter mottagandet.
    5. Vi har rätt att debitera kunden för fraktkostnader.
    6. En retur kommer att behandlas inom 7 arbetsdagar och om villkoren är uppfyllda kommer returen kommer att bekräftas officiellt inom denna period.

    *Vi förbehåller oss rätten att vägra returnerade varor om vi misstänker att varorna har använts eller skadats utan vårt eget fel.

    Hur kan jag returnera min beställning?
    Om din beställning uppfyller ovanstående villkor måste du göra följande för att påbörja returprocessen. Skicka ett e-postmeddelande till: info@gleamora.se

    Se till att e-postmeddelandet innehåller följande:
    Beställningsnummer
    Anledning till returförfrågan
    Foto av produkten i händelse av brott
    Förnamn + efternamn på kunden
    Kundens adress

    Vi kommer sedan att prata med dig och ge dig returadressen.
    Skicka aldrig returen till avsändaren, vi kommer att skicka dig rätt adress efter att du har bett oss att göra det. Du som kund är ansvarig för fraktkostnaderna för att returnera produkten.


    Konsumenten har ångerrätt i enlighet med följande bestämmelse om
    konsumenten är en fysisk person som ingår en juridisk transaktion för ändamål som inte till övervägande del har samband med hans eller hennes kommersiella eller yrkesmässiga verksamhet:

    A. VILLKOR FÖR AVBESTÄLLNING

    Rätt till avbeställning

    Ångerfristen är 30 dagar från den dag då du eller en av dig utsedd tredje part
    som inte är transportör har mottagit eller accepterat de sista varorna.

    Eftersom vi arbetar med ett helt automatiserat system utförs beställningar så snart de har lagts.Därför kan vi inte avbryta leveransprocessen fram till leveransen, så en återbetalning är inte möjligvid mottagandet av varorna.

    För att utöva din ångerrätt måste du informera oss med hjälp av en tydlig förklaring om ditt beslut att dra dig ur detta avtal. Återkallelsen är
    slutförd när vi har mottagit varorna. Kostnaden för att returnera varorna ska bäras
    av köparen.

    Rekord för försändelser i transit

    Eftersom våra varor skickas från Asien kan det förekomma längre transittider som vi inte kan ingen kontroll över. Om varorna redan är på väg till dig är avbokning inte möjlig. Vänligen vänta tills du har mottagit varorna och returnera dem sedan till oss. Naturligtvis kan du informera oss i förväg om din avbeställning.

    För att vi ska kunna garantera dig snabbast möjliga retur ber vi dig att skicka oss en bekräftelse.

    Konsekvenser av tillbakadragande

    Om du frånträder detta avtal måste vi återbetala alla betalningar som vi har mottagit från dig, med undantag för leveranskostnader (med undantag för extra kostnader till följd av att att du har valt en annan typ av leverans än den billigaste standardleveransen som som vi erbjuder), utan dröjsmål och senast inom fjorton dagar från den dag då vi mottagit meddelande om att du frånträder detta avtal och mottagit varorna. För denna återbetalningen kommer vi att använda samma betalningsmedel som du använde för den ursprungliga ursprungliga transaktionen, om inte annat uttryckligen överenskommits med dig; under inga omständigheter kommer du att debiteras för denna återbetalning.

    Gratis frakt

    Fri frakt runt om hela Sverige

    30 dagars öppet köp

    Vi erbjuder en 30-dagars pengarna tillbaka-garanti

    Kundservice

    Support svarar inom 24 timmar; Mån-Fre